lördag 5 mars 2011

Snygga kläder på Bianchi Cafe & Cycles

Sjukt snyggt, men hade varit ännu snyggare om det stod Blackie  goes Bianchi,
eller kanske om det bara stod Blackie ;-)


Något som länge saknats har nu  kommit till Bianchi Cafe & cycles´; 
Jag väntar förstås på damkollektionen och som student kanske det är lika bra, tyvärr. 
Här nedan har jag valt ut några plagg jag särskilt tycker om. 



Sjukt snygg kostym, denna hade jag lätt köpt om jag hade jobbat kvar inne i stan, hur bra som helst att göra en kostym som är anpassad till cyklister!




Den svarta regnjackan ger mig gåshud och "ha" begär då jag tycker om svart men det tror jag ni redan förstått. Celeste färgen tycker jag ger en fin kontrast mot det svarta och är ju också den färg som förknippas med Bianchi.



 Blank jacka i svart som jag direkt föll för. Gillar snitten och det enkla. Skönt att ha något varmt som också är snyggt och dessutom SVART.
                            

4 kommentarer:

osterman sa...

Reklambloggen... =)

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Hahaha, du vet att jag tycker om att lyfta fram när någon gör något vettigt.

Hur schysst är det inte att de tar fram en kostym som är i stretch och som även är vatten avvisande och klarar av lättare regn..
Skulle jag jobba på kontor med dresscode kostym så skulle jag ju lätt använda denna...

osterman sa...

He he och reklamsnacket fortsätter... ;-)

Jo jag vet att du gör det och det är bra, men ibland känns det lite väl lösryckt.. Fast allt går ju att förbättra, tex direktlänkar till plaggen =)

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Haha, som sagt gillar jag något så säger jag det...

Du får ta dig en tur till caféet.. ;-)