söndag 6 mars 2011

Vasalopps ångest

Jag vet inte hur många vasaloppsspinning erbjudanden jag har fått, och det är verkligen tråkigt att jag inte kan delta, jag gillar ju faktiskt att sitta på en spinningcykel i flera timmar. Ett av mina favoritpass i höstas var ju faktiskt 3,5h spinning.

Det är tur att jag inte är någon längskidåkerska för då hade jag haft dubbelångest denna dag.

Men jag får iaf glädjas åt att jag igår lyckades gå en promenad på 6km och det fungerade riktigt bra...

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på vasaloppet och ni som kör vasaloppet eller ni som sitter på en spinningcykel, jag hoppas att ni kör lite för mig!!!!

4 kommentarer:

osterman sa...

Dubbelångest... Så det var det jag led av idag? =)

Nästa år kan du åka öppet spår och sedan köra vasaloppsspinning, blir lite roligare att titta när man åkt samma bana.

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Jeppp det måste det ha varit...

Ehhe är nog inge vidare bra på längdskidor, håller mig hellre på två hjul...

Anonym sa...

Jag körde en vasaloppsspinning, 4 timmar.
Skönt, men MTB är roligare
/björn

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Bra där Björn!! =)