onsdag 15 juni 2011

Besök av cyklist

Jag älskar verkligen varje gång det kommer ett cykelbud till jobbet. Alltid lika intressant att se vad de hojjar runt på, dock så är det oftast cyklar jag aldrig skulle sätta mig på. Det verkar ju mer eller mindre livsfarliga...
Men att snacka cykel är alltid kul oavsett vad man cyklar på..

Erland som kom förbi idag kallas av några för blixten, och det kan jag förstå när man ser hans hoj, den ser väl använd ut och han berättade även att den hade varit med om en hel del.
Erland sj har varit triathlet och kört för Säter tri, om jag minns rätt.
Jag försökte få honom att börja köra något smack tempo, så vi får se om jag möter blixten i framtiden på vägarna i Roslagen..

Nu ser jag fram emot nästa cykelbud och vad han har för historia.
En sak vet jag då att alla har gemensamt och det är att de cyklar 10 mil om dagen på jobbet...

Btw hoppas att det var många som hängde på Bianchi och Hard Rock ikväll, tyvärr så hade jag inte tid att närvara...

Inga kommentarer: