tisdag 14 juni 2011

Black is back on work = Dålig laddning inför VR

Förra veckan så lämnade jag in det sista arbetet i skolan och sen var det sommarlov... Men dock så varade inte lovet alltför länge för denna vecka har jag börjat jobba igen.

Shit vad jag inte är van att gå upp tidigt och arbeta med kroppen. Det känns verkligen att man har haft tjänstledigt för studier, men det var faktiskt riktigt skönt att vara tillbaka på jobbet. För det som är så skönt är att när man kommer hem så är man klar och har inget som hänger över en som måste bli klart eller pluggas på osv.
Men nu är det bara ett år kvar med studier och sedan är jag färdigutbildad hälsoutvecklare =)))

Men i sommar så tänker jag tillbringa många timmar på NK (Nordiska Kompaniet) där jag jobbar, och nix pix jag står inte i en butik, jag har det lite skönare än så, då jag hänger på kajen och glider runt på en palldragare.... :P


Måste även tillägga att det var grymt kul att komma tillbaka, måste erkänna att jag har saknat alla som jobbar (är ju grymt många som jobbar på NK), riktigt trevligt både igår och idag att få höra att man varit saknad av så många... Sånt gör mig varm i själen =)

Men vad har då detta med VR att göra? JOOO, att gå upp tidigt och att arbeta med kroppen var ju som sagt inte igår jag gjorde och första veckan tillbaka på jobbet så brukar man se fram emot  helgen och en låååååååång sovmorgon, men min första lördag kommer bestå av att sätta sig på sadeln 04:20...

Så nu måste jag försöka lägga mig i tid varje kväll innan lördag, vilket är svårt när man vänt på dygnet.. Men jag ska göra allt jag kan för på VR vill jag vara pigg och fylld med energi!!!

4 kommentarer:

Michel Blomgren sa...

Lycka till! Med lite disciplin klarar du det galant! :-)

osterman sa...

"Allt blir var man gör det till", är det inte nått sånt du brukar säga? ;-)

Anonym sa...

Go, Karin, Goooooooooooooo!!!!!!!

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Tack allihopa!!! =))))))))))