söndag 17 juli 2011

Båttur ist för cykeltur...

Tanken var att jag och min polare Osterman skulle åka upp med hans båt till hans landställe i typ i Grisslehamn och sedan skulle vi cykla hem.
En perfekt idé, som gick i krasch för att jag inte kände mig helt frisk. Så det fick bli bil hem istället för att cykla 13 mil...
Ett klokt beslut men ack så tråkigt, men som tur va så fick jag ju njuta av båtlivet =)

Avfärd, var halvtrevliga moln omkring oss, men vi slapp regn =)

Osterman rattar båten..


Slussning

Sthlm

Tur att man slipper denna vind när man cyklar :P




Sovplatsen för natten




Njuter av solen som knappt ville visa sig på lördagen





Framme i Herräng

Kände mig sådär halv bra när jag väl kom hem och insåg att några timmars sömn vore inte fel så jag slog på stort och sov väldigt många timmar och hoppas på att jag känner mig bättre imorgon...


1 kommentar:

osterman sa...

Halva planen blev ju riktigt lyckad i alla fall =)

Och 250 km bilkörning sådär på kvällen kan vara lite kul på sitt sätt... Om än något uttröttande, men tack vare en Celsius och lite godis gick det bra.