söndag 20 november 2011

Fettprocent...

Igår så jobbade jag på Puls och Träning på Ekerö där vi hade öppet hus.

Alltid lika kul att jobba och träffa alla härliga människor och att få jobba på ett så otroligt fint gym!

Hur som haver, våra PT som jobbar där gjorde kroppsanalyser och jag gjorde ju senast en i höstas i skolan och en i vintras på Puls och träning.

Det jag kan reflektera över är att jag hade minskat 2% i fettmassa sedan i höstas och min fysiologiska ålder var 22 (25), i januari när jag gjorde den så var jag 27 (24). Så jag hade även gått ner 6 år i fysiologisk ålder =)

Nästa gång jag mäter så ska jag lätt vara under 20.

Å btw jag har fortfarande träningsvärk i coremuskulaturen efter passet med Gurcan i torsdags....

Nej nu ska jag hoppa upp på trainer och damma av lite intervaller tror jag..

Ha en trevlig söndagskväll!

Inget sånt för min del... 



Inga kommentarer: