måndag 21 november 2011

Resultat familjekampen v.2

Ja då har åter en vecka gått och nu börjar det bli lite spännande...

Vi börjar med att summera resultatet veckan som gick och sedan totalen.


RESULTAT

Deltagare nr 1 = Mig Själv

Klarade du av uppsatt mål som var att träna 5 ggr förra veckan? 

SJÄLVKLART! 
Passen jag genomförde var följande
- 2 styrkepass för benen
- 2 trainerpass
- 1 spinningpass
- 1 styrka för överkroppen

Och den som är uppmärksam nu ser ju med en gång att jag har tränat mer än fem ggr, vilket innebär att jag får EXTRA POÄNG!! =)

Vilket innebär att jag har samlat ihop hela 25 poäng denna vecka. 

Deltagare nr 2 = Annica

Klarade du av att hålla en viss diet i 5 dagar och även att träna 2 ggr föregående vecka?

Yes yes yes

Min mor höll dieten 5 dagar i veckan och hann även med en rask promenad och sen krattade hon löv (ja detta får räknas in som träningspass, men helst hade jag velat sett något där man får upp flåset ännu mer, men då jag vet att hon utförde det i lite mer än två timmar så känns det bra. Anledningen till att jag vill att hon egentligen skulle ha gjort något mer pulskrävande är för att hennes mål är viktnedgång.)

Så GRATTIS mor du klarade av att inkassera dina 20 poäng denna vecka med =) 

Vill även tillägga att den första vecka i kampen så gick hon ner 1 kg, *stolt dotter* 

Deltagare nr 3 = Kalle 


Klarade du av uppsatt mål som var att träna tre gånger föregående vecka? 

Nej, tyvärr.

Min kära bror lyckades få in ett träningspass, och för detta så får han 5 poäng. 


Resultatet efter två veckor

1:a - Karin med 45 poäng
2:a Annica med 40 poäng
3: Kalle med 15 poäng 


Kämpa på nu familjen och speciellt du brorsan! 


Inga kommentarer: