onsdag 23 november 2011

Jag älskar "mina" seniorer

Min praktik börjar lida mot sitt slut och något som jag verkligen har gillat har varit mitt pass för seniorer.

Det är nog bland det tacksammaste jag har gjort på länge.
Jag älskar verkligen att se glöden i dem när de tränar och hur glada de är efteråt.

Jag blir verkligen alldeles varm inombords, då jag vet att denna målgrupp verkligen mår bra av att träna.

I mina pass så har jag blandat styrka med koordination, rörlighet, kondition, stretch och avslappning.

En bra mix där man får in det mesta och de är alltid lika glada efter passet och ger en beröm så man blir alldeles rörd =)

Detta är verkligen något jag kommer att sakna, jag har ju till och med börjat kalla dem för mina seniorer,
då det är jag som har byggt upp klassen.

Jag älskar verkligen hälsa i alla dess former och när jag verkligen känner att jag gör något som är bra för andra så mår jag riktigt riktigt bra.

Älskade seniorer jag kommer att sakna er, men som tur va så har jag ett pass kvar med er innan vi skiljs åt!



Inga kommentarer: