fredag 25 november 2011

Benpass

Måndagar och fredagar är mina dagar för benpass och idag var inget undantag.

Mötte upp cykelpolaren Osterman (sorry att jag alltid kommer sent) sen drog vi igång.

Blev lite smithmaskinen, vadpress, benpress osv.

Kände inte att jag var specielle stark men gjorde två set på 200kg i benpressen (enbart beräknat på vikter, vet ej om själva maskinen väger något).

En sak kan man då verkligen konstatera och det är att för att prestera Max så gäller det att sömn, matintag och stressnivån är bra.

Det har det inte varit för mig de senaste ggr tyvärr... Och det märks tydligt när jag kör.

Vill bara ha ett sånt där jävla bra pass igen som jag hade för någon vecka sedan.

Nu har jag precis intagit en protein/kolhydrats shake för att ladda kroppen så att den kan ta vara på träningspasset på bästa sätt.

Önskar alla en trevlig fredags kväll!

Inga kommentarer: