söndag 27 november 2011

Tack...

Efter artikeln som kom ut i tidningen Mitti Solna/Sundbyberg så har jag fått väldigt mycket respons. 

Det är oerhört kul och jag blir verkligen jätte glad när jag hör att folk vill testa spåret. 

Om det är någon som undrar något över det så är det bara att maila mig och likaså om ni vill ha PDF filerna på karin_karlzzon@hotmail.com

Även om ni har andra frågor kring hälsa (studerar ju till hälsoutvecklare så jag kan del inom detta, men jag kan absolut inte svara på allt) så kan ni maila mig. 

Jag älskar verkligen att hjälpa människor till en bra hälsa. 

Nej nu ska jag hoppa upp på trainern och avsluta mitt sista pass för veckan, det är mitt 5 eller 6:e pass denna vecka.. 

Imorgon kommer även rapport om familjekampen, tror att min bror har lyckats denna vecka =) 


Ha en fortsatt bra första advent!!

~~Ett leende tar bara ett ögonblick
Men minnet kan stanna för evigt~~