torsdag 8 december 2011

Hur kunde jag vara så dum???

Alltså det här med att besvara en fråga varje dag i dagens lucka är ju bara att glömma.

Hur trodde jag att jag skulle hinna med det?
Det bästa är iaf att jag inser att jag inte har tid med det och skippar lucköppningen.
Tänker inte stressa ihjäl mig för att hinna för sånt mår man ej bra av.

Att inse sina gränser är bland det viktigaste.

Så tack och hej till kalendern.
Frågorna som jag har fått kommer jag besvara någon gång i framtiden när tid finnes :-)

Är nu på väg till Uppsala för plugg och ikväll så kommer ni att få läsa om mördarpasset från igår...

Så håll i hatten så länge...

2 kommentarer:

osterman sa...

Äntligen!

Hade hoppats på att du kommit på det samma dag, eller allra helst innan, du skrev första inlägget om luckorna =)

Har dock varit lite spännande att följa din tideräkning... Lucka 24 hade kanske kommit i mitten av Januari?

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Haha...