lördag 10 mars 2012

WoW vilken vecka...

Kan inte säga annat än att det har varit full rulle non stop... 

Måndagen bjöd på cykel + yoga och sen på kvällen var jag total död.

Tisdag: Jobb 06:00-14:30, tränade, körde cirkel för tricpes, biceps och axlar, jobbade 17-20. Hemma kring 21:30... 

Onsdag: Jobb 06:00-14:30, tränade, körde lite lätt ben och mage, sedan jobb 17:30-19:00, hade tur denna dag då jag hade en polare med mig så jag fick skjuts till och från jobbet på kvällen. Kom hem kring 19:30, vid 20:30 så gick jag och körde PT med brorsan, han fick testa på en modifierad 300 workout. 
Kom hem, sedan pysslade jag säkert med något och somnade kring 23 (som jag för övrigt gjorde igår med). 



Torsdag: jobb 06-14:30. Åkte sedan till Martin för att fixa benen (så grymt skönt och bra), hann även med en kaffe innan det var dags att åka vidare till Söder för lite Bikramyoga. Yogan var mellan 18-19:30, hemma kring 21. Somnade som vanligt kring 23...

Fredag: Jobb 06:00-14:30. Sedan bikramyoga 16-17:30, Osterman var även med, sedan fixade vi lite med min racer och lite senare på kvällen så dog jag..

Så imorse tyckte jag verkligen att det var helt okej att jag sov till typ 11:30.. Spenderade 13 timmar i sängen och det var verkligen välbehövligt!!!!!

SÅ där har ni min förklaring till dåligt med uppdatering av bloggen... 

Nu kollar jag på herrarnas 5 mil och om några timmar är det dags för bikramyoga igen... 

Hoppas alla har en grym helg! 


Inga kommentarer: