tisdag 24 april 2012

Gårdagens cykeltur

Igår så var det hög tid att plocka fram hojjen igen och solen passade även på att titta fram samtidigt stundvis.

Jag och min vapendragare Osterman hade bestämt oss för att cykla ihop då vi båda har varit skadade och en lugn tur skulle sitta fint för oss båda.
( dock viss skillnad på hur lugnt det blir för oss, jag får alltid mer träning än Osterman).

Vi körde ut mot Ekerö och Färingsö.

Sjukt härligt var det och benen kändes bra, Osterman hoppas jag var glad som för en gångsskull slapp drag mig runt som han vanligtvis har gjort ;-)

Turen landade på kring 3 timmar och 8 mil. Perfekt runda och lagom tempo även om det var lite kallt på slutet.

3 kommentarer:

Eli sa...

Härligt med bra ben! :)

osterman sa...

Det var väldigt trevligt, blev ovanligt socialt när jag inte blev förpassad fram hela tiden =)

Du glömde förresten nämna att jag fick ta din rulle ett par gånger också. Och dina attacker i backarna!

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

=)