söndag 22 april 2012

Helgens bravader....

Helgen har verkligen varit jätte lugn!
Min mor har varit på besök så det har blivit lite mat och prat :-)

Hon hade även med sig lite presenter bl.a. Denna t-shirt, så nice!



Idag så var vi och promenerade vid Ulriksdalsslott
Kungarna fanns såklart på väggen vid fiket
Blev en tårtbit i efterskott, gott var det!
Å nu har jag precis tvättat cykeln. 
Blev ingen cykeltur i helgen då jag helt tappade motivationen i torsdags, beror väl på att jag saknar Mallis å alla härliga människor så imorgon får det bli en tur ist. 
Var och besökte gymmet ist idag och det var ju inte igår man var där... ehhe..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är kul att följa din blogg eftersom jag både cyklar och pluggar till hälsopedagog. Jag undrar bara hur du hinner med allt, plugg, träning, resor , jobb och pojkvän fast han kanske också cyklar? : )/Maria

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Hej Maria. Vad kul att du gillar min blogg!

Jadu, det undrar jag med ibland. Mitt liv går i en rasande fart och jag har lärt mig en sak, och det är att man måste prioritera och planera. Det är verkligen A & O.
Men ibland så är man riktigt riktigt trött så på helgen så måste jag verkligen få sova ut en dag, annars blir jag helt förstörd.

Det krävs mycket planering, som igår så frångick jag planeringen lite och det känns idag, för igår gick jag hemifrån strax innan klockan 06:00, jobbade till 14:30, begav mig ut och cyklade kring 17, kom hem vid 20, sen äta duscha osv, somnade vid 23:30. Klockan ringde 05:10 i morse, jobbat ifrån 06-14:30 hem å vända sen vidare till nästa jobb och kom hem vid 21... Att jag missade att lägga mig i tid igår känns idag.
Så det gäller att planera och det underlättar verkligen att min kille också cyklar, sen att man har förstående vänner. Annars så skulle de aldrig fungera. Dock så har jag lite för lite tid att lägga på cyklingen just förtillfället, men nu håller jag på att prioritera om det med. Så bort med lite jobb och in med mer cykel =)