onsdag 8 augusti 2012

Tid

Jag vet inte hur många gånger jag önskat att dygnet hade 36 timmar, å detta för att jag alltid lyckas ha alldeles för mycket att göra.

Prioritera och planera det är nog enligt mig livets stora gåta.

Jag har lärt mig den hårda vägen om vad som händer om man inte lyckas med detta.

Å nu har jag tyvärr varit dålig på det den senaste tiden så nu får jag lov att prioritera bort massa saker och fixa med de sakerna som blivit bortprioriterade.

Det gäller att ha harmoni i livet för att allt ska fungera optimalt.

Just nu tryter träningen pga den blir lite bort prioriterad och motivationen har tyvärr inte infunnit sig på hemmaplan, så tur för mig att jag cyklade lite i Portugal och att jag även cykelpendlar till jobbet, annars så hade det nog inte blivit någon träning alls.

Snart så hoppas jag vara på banan igen.

Nej nu ska jag fortsätta att prioritera och planera.

Take Care & Carpe Diem!

.

Inga kommentarer: