fredag 22 februari 2013

Äntligen ett träningspass!!

Har tyvärr inte tränat sedan i måndags, min kropp har sagt nej och eftersom detta har pågått i 4 veckor så är jag lite trött på det och har sedan i måndags vilat och även försökt sova lite på lunchen för att kroppen ska få ytterligare lite återhämtning.


Men idag efter jobbet så klev jag in på gymmet och det kändes bra, men när jag kom hem så kände jag mig ruggit trött så det får bli en ruskigt tidig kväll ikväll. För nu ska jag bli helt frisk!! 

Har även bokat tid till en sjukgymnast då mina ben fortfarande strular... Suck... 
Så på måndag blir det ett besök, får se vad som sägs... 

Men ihelgen hoppas jag på att kunna cykla ett par timmar =)





Mina armar är på väg att försvinna, tur att det inte är de jag ska cykla med.... 

Inga kommentarer: