onsdag 17 juli 2013

Äntligen ett cykelpass + bilder m.m

I måndags så var det Ä N T L I G E N dags för ett cykelpass, insåg att det var typ en månade sedan jag körde ett pass (borträknat pendlingen till jobbet). 

Har ju även insett att det är bara några veckor kvar tills jag åker till Portugal och cyklar så är väl på tiden att jag vispar igång benen lite. 

Turen blev med min granne och vi begav oss ut mot Ekerö och Färingsö. 

Fantastiskt väder även om det blåste lite stundom. 

Men oj oj vad sega mina ben var, märktes att det var länge sedan jag cyklade. 
Kevin fick agera draglok och han testade även att köra några intervaller. 
Fantastiskt skönt att ligga på rulle! 

Mötte även Pilen som såg ut att nöta intervaller på Lovön och jag träffade även Adrian, fast det visste jag inte förens dagen efter då det kom ett meddelande på Twitter... 
Svårt att känna igen folk på vägarna ibland ;-) 

Turen landade på 60km och 73% i snittpuls... 

Skönt var det iaf att komma ut. 
Så nu får det bli snart igen. 

För min del annars så har det mest blivit gym och häng med polare i det fina vädret som Sverige bjuder på. 

Här kommer lite bilder hux flux. 
Min granne på sin BMC


Fantastiska goda matlådor har jag haft de senaste dagarna... 
Gjorde ett besök på Sats i söndags

Tränade armar på jobbet

Lite mer armar/axlar

En vän övade på att fotografera... 

Har glidit runt på min Streetstrider 

Njutit av god dricka i solen 

Love life! #yolo

2 kommentarer:

Pilen sa...

Inte var det väl bara på rulle. Tyckte det var du som drog, i motvinden :-) första gången vi möttes. Kul och se dig på cykeln igen.

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Hehe så var det nog också ;-)
Tack, ja det var kul.. Nu måste jag bara försöka komma ut igen snart...