måndag 22 juli 2013

Älskar livet! - Bilder

Sommaren  i Sverige levererar och jag älskar livet! 

Dagarna är fullbokade med massa roliga saker och på fredag går jag äntligen på lite semester =) 

Då blir det Dalarna en sväng och även Portugal, sen några dagar hemma i Sthlm. 

Men först väntar en fullbokad vecka innan ledigheten tar över..

Här kommer lite bilder från den senaste veckan..





Det pendlas till jobbet, å tur är väl det för så mycket mer cykling än det har det inte blivit denna vecka
Word! 


När solen skiner på lunchen så är detta favoritstolen som lunchen spenderas i

Gjort lite fynd på rean, Byxor från Jofama by kenza 

Fantastiskt god kaffe på Café Cino i Sumpan

Jag har fått ett nytt extra  jobb på Elixia till hösten, ser verkligen fram emot det =))))


Fun quotes 

Onsdag och torsdag är det såklart häng med bästa Ronny, som glatt pratar om rumpmasar och filmer =) 


Glad efter ett träningspass

Åkte ut i skärgården och hälsade på Johan & Veronika på Svartsö (min ö, hö hö ;-) )

moi

Veronika är glad =)

Det åts massa god och nyttig(?) mat ;-)

Svartsödagen

Roddtävling på Svartsödagen

Mums!! 

På väg till gymmet på söndagen (Sats Sumpan)

Efter gymmet hängdes det i solen med bästa Lizette

och sedan kom världens bästa Linda <3 

och favoritmaten för tillfället lagades =)

Ja det var lite om vad som hänt i mitt liv senaste veckan, nu ser jag fram emot den kommande =)))

Inga kommentarer: