tisdag 21 september 2010

Sömn - inte min grej

Jag önskar mig fortfarande ett dygn med 30timmar och inte 24timmar, men vill dock poängtera att dessa 6timmar extra ska inte betyda att vi ska förlänga jobba dagen utan endast få kanske lite mera tid till att sova och träna.

Igår var tanken att jag skulle försöka gå och lägga mig vid 22:00-22:30, vilket jag inte gjort på väldigt väldigt länge, men kände att min kropp hade nog varit i behov av det...
Men så blev det inte.
Får satsa på det idag eller imorgon...
och om jag känner mig själv rätt så blir det förmodligen imorgon och klockan kommer säkert hinna bli 22:31 innan jag ens tänker tanken på sömn, men för att orka prestera bra så behöver man sömn, så jag ska försöka bli bättre på det, för det kommer ge mig så mycket tillbaka =)


Nästa gång ska det vara en jämn kurva och några fler timmars sömn


Inga kommentarer: