tisdag 12 oktober 2010

Sovtävling med appen Sleep Cycle

Den senaste tiden så har jag haft en liten sovtävling med två av mina vänner.

Den ena förlorar jag jämt emot och  den andra så vinner jag över ibland och förlorar ibland.

Då jag vet att det är sjukt många som använder sig av denna sov app till iphonen så tycker jag att ni ska hänga på oss och se vem som blir veckans sjusovare..


                                                                         Min sömn

Sleep statistics for 11 - 12 okt (tis).

Went to bed / woke up: 22:54 / 06:20
Total time: 7h 25m

Daniels sömn

Sleep statistics for 11 - 12 okt (tis).

Went to bed / woke up: 23:49 / 05:00
Total time: 5h 10m


Jessicas sömn


Sleep statistics for 11 - 12 okt (tis).

Went to bed / woke up: 00:28 / 07:00
Total time: 6h 31m
Tävlinge går ut på att man ska försöka ha så djupsömn som möjligt, så ja Jessica vann så klart..

Mellan mig och Daniel är det lite svårare att bedöma.... Jag "sov" längst men kanske förlorade för det..

Är det någon som vill vara med om denna sovkamp och bli korad till veckans sovmästare så maila in din sovgraf till mig på karin_karlzzon@hotmail.com

Vi alla vet ju som sagt att sömnen är sjukt viktig och detta sporrar mig till att försöka gå och lägga mig lite tidigare så att min kropp är glad på morgonen när den vaknar och orkar med dagens jobb och träning.


4 kommentarer:

osterman sa...

Det är ju ingen ide att ens försöka tävla mot Jessica... =)

erika sa...

jag skulle vilja vara med... skicka mig en iphone ;)

Matilda sa...

Haha, jag är lätt med! Vankas det tävling så vem vill inte vara med då?! :O

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

@ Osterman, nja, men vi måste ju ge henne lite kamp!!

@ Erika, åh... du får skaffa en lite fort =)

@ Matilda, ser fram emot att få din graf imorgon =)