onsdag 20 oktober 2010

Känslosam dag i plugget

Nu har jag gått tre dagar i skolan och idag var det en riktigt jobbig dag, känslomässigt.

Både igår och idag så har vi haft teambuilding.

Vi har verkligen en grym lärare i detta och igår så berättade han för oss att vi idag skulle göra en tidslinje och berätta om våra upp och nedgångar i som har inträffat i  livet.

När han berätta detta igår så tyckte jag att denna uppgift  verkligen skulle bli intressant att göra.

Igår kväll när jag låg i sängen så tänkte jag på hur jag skulle berätta allt som hänt mig i livet och kände att det skulle bli "skönt" att få dela med sig lite om mig själv då jag är helt ny i klassen, om vad som har format mig till den jag är idag.

Min plan över vad jag hade tänkt berätta gick inge vidare, men herregud vilken underbar klass jag går i, alla verkligen öppnade sig och berättade så känslosamma saker och då går det verkligen inte att hålla emot tårarna. Jag är så sjukt imponerad av alla som klarar av att dela med sig om alla tunga saker de varit med om!
Denna dagen har verkligen varit bra, och det känns som om alla kommer varandra lite närmare efter detta.


Jag hade tänkt att jag skulle gå och träna idag men mitt huvud är så tungt efter alla känslor som har släppts ut och alla intryck, så jag får ta och fixa lite inför semestern istället.

Inga kommentarer: