torsdag 25 november 2010

Dagens etapp + utförsäljning

Idag var det etapp 4 som stod på agendan över dagens träning..
Är verkligen inte i form och det gick sjukt dåligt.

Min kropp har de senaste dagarna inte svarat som jag velat, igår så somnade jag på sängen med kläder på och vaknade fyra timmar senare helt förstörd och fattade nada, sen var det bara att göra sig i ordning för att sova ordentligt, så förmodligen så är min kropp rätt så utmattad.
Så tur att min kropp får hela 3 vilodagar denna vecka.

Åter till etapp 4 i Rulletour, värmde upp, förmodligen för kort. Körde 15min...
Sen var det dax för etappen och nää det ville sig inte, dock så förbättrade jag på kadensen men inte gick det snabbare för det..
Så nu blir det omkörning på söndag.
Måste försöka komma på vilken tid som är den ultimata tiden för mig att köra... Eftermiddag/kväll verkar inte vara någon höjdare.
89% blev snittet på pulsen...

NameKarin Svart
TeamVallentuna CK
Weight66 kgHeight165 cm
TrainerFortagic
StageRT04_Felles
Time57:27,0
Length31.75 km
Date11/25/2010 4:07:40 PM
SpeedHRCadencePowerWatt/kg
Max53.1189114322
Avg33.217789190.03.3





Frös så mycket innan jag klev upp på trainern, så jag hade tröja och mössa på mig, men de åkte av väldigt snabbt

Idag var jag även på Peak Performance utförsäljning med söta Janina.

Det blev en del julklappar... TILL MIG =)
Tack för det min underbara bror!!!!!!

Söta Janina testar massa saker

Jacka + byxor som jag får av min bror =)

Det var många som ville fynda

Nöjd Janina

Ännu nöjdare Karin, I LOVE THIS JACKET 

Gore-Tex och allt man kan tänka sig.. 

Tröja + "skidbyxor"
 Det bästa med utförsäljningar är att det känns som om man "sparar" så mycket pengar..
Det jag handlade idag (till mig och min bror) skulle lätt ha gått på närmare 15 000kr...


Å snö har vi även fått, så nu blir det trainer för hela slanten!! 

4 kommentarer:

Lasse sa...

Tänkte på dina ben problem de kan inte vara så att din sitt ställning är lite fel när du cyklar..va på en föreläsning om de i fredags..

Anonym sa...

Var var denna rea :-o)??

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

@ Lasse, jo så kan det kanske vara, men får det ju av alla mina cyklar plus spinningcykeln... Men chansen finns...

@ Anonym, den var i frihamnen, och jag tror att man behöver vara inbjuden. Den pågick bara den 24-25... Men om du går in på Peak´s hemsida eller butik så kanske du kan fylla i din mailadress och på så vis ta del av deras erbjudanden och även när de har dessa grymma reaor som är några gånger om året..

Lasse sa...

de ena benet kan vara längre än de andra så enkelt kan de vara...men nu nu spekulerar ja bara att de skulle vara så i ditt fall för de va några av dom som gjorde den inställningen som fick mellan kloss o sko en typ av bricka såg lite konstigt ut o han som höll i detta va på oss hur viktigt klossen satt rätt på skon ..såg de att nästa nr av kadens skulle de vara ett repotage om att optimera sin sitt ställning..