fredag 3 december 2010

Cykeldag för tjejer + vad som hänt i veckan

Igår när jag surfade runt på lite olika bloggar så fick jag syn på detta


Dock så hittar jag ingen mer information på deras hemsida...
Jag hade velat åkt dit, nu är min söndag väldigt fullspäckad, men kanske att jag hinner förbi en sväng =)


Annars så har denna vecka känts väldigt lång.
Har haft långa studiedagar, måndag-onsdag-fredag så har jag haft lektion ifrån 9:30-17:30 där jag har tillbringat största delen på SATS i Uppsala, där vi har gått igenom teknik och vad man ska tänka på och hur man ska instruera på bästa sätt, det är öva öva öva som gäller... 
Kommer bo på gymmet de närmaste veckorna.... 

Kan ju erkänna att jag verkligen saknar cyklingen... 
Har inte ens gått en vecka sedan jag satt på cykeln sist, men det känns vill jag lova...
Hoppas mitt ben blir bra snart =)

Inga kommentarer: