söndag 19 december 2010

Spännande att läsare följer en över hela världen

Nu vet jag ju inte hur vida allt detta stämmer men det är rätt intressant när man kollar på sin statistik och ser att det är några som följer min blogg ifrån andra länder.

Senaste veckan såg ut så här


Danmark
50
Brasilien
24
Finland
14
Storbritannien
4
Norge
4
Frankrike
3
Ungern
3
Polen
2
Ryssland
2


och senaste månaden


Danmark
105
Storbritannien
72
Finland
53
Norge
31
Brasilien
24
USA
21
Frankrike
14
Japan
14
Tyskland
10
(går inte att få med alla länder, bara de länder med flest besök)


Visserligen så är det ju inte så många i det stora hela, men det glädjer mig ändå, sen vet man ju inte om de kommer in på min sida via sökningar på något, men hur som haver så har de iaf hamnat här och jag undrar ju även om det är svenskar som bor i andra länder som följer mig eller inte..

Jaja det är det jag just för tillfället sitter och funderar på...

Inga kommentarer: