lördag 4 december 2010

Tack för tipsen!

Yes då har jag både inhandlat och smakat gröten.....
Det var inte så äckligt som jag hade föreställt mig.
Hade i drottningsylt, banan, kanel och mjölk.. Ja jag vet att jag borde valt sojamjölk, men den var så sjukt dyr så det fick bli en lättmjölk ifrån Arla denna gång..
Jag glömde linfröna och inser att jag ska handla några fler ingredienser.
Väldigt glad över att bananen tar över det mesta av smaken :-)
Ska testa att ha i ägg imorgon.
Tog även en bild på gröten men den såg så grotesk ut så jag skippar att visa den...
Men nu blir det iaf gröt och Voltaren den kommande veckan... Yiiihhhaaa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Resorb?

Alex

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Haha Yes, Resorb är min andra vän, är tydligen för dålig på att få i mig vätska..