torsdag 30 december 2010

Träningen som nästan uteblev... Någon som vill testa snöskor i R-vik????

När jag åkte hem till Dalarna över jul så hade jag en massa planer på en massa träning..
Bla snowboard, snöskor, längdskidor, gymma, simma m.m

Men nu har en vecka gått och det blev verkligen inte som jag tänkt mig.

Jag tänker dock inte hänga läpp över det, för jag har fått umgåtts med världens bästa vänner istället och sen kan man inte rå för att vädret inte har varit det bästa...

En dag tog jag mig inte ens utanför dörren, och det berodde på den underbara  alkoholens påverkan... 


Men idag tog jag mig iaf i kragen och besökte simhallen Enåbadet, har aldrig varit där tidigare.
För när jag växte upp här så fanns det inte (när man flyttar så kommer de såklart på att de ska bygga en massa bra saker).



Lyckades pricka in dagen då de hade 34 grader i bassängen och det tackade jag inte nej till =)
Så det blev iaf 70 min simning. Det var riktigt nice!
Tidigare på dagen så hade jag tagit mig en promenad med min mor, så idag är jag äntligen nöjd över att jag har rört lite på mig =)

Tidigare veckan så har jag bara lyckas med att gå till Rättvik 2ggr och det är typ lite mer än 6km att gå...
Underbara Söderås med sin Underbara utsikt!!


Men nu är jag fortfarande grymt sugen på att testa snöskor
http://www.123minsida.se/snowshoe/28755708

Så är det någon som befinner sig i Rättviksområdet och känner sig sugen på att testa så hör av er!!!

Inga kommentarer: