fredag 21 januari 2011

Mat för livet

Igår så hjälpte jag en väninna med cateringen av Maria Montazami´s lansering som ägde rum på Collage och jag kan ju bara säga som så att hennes mat är helt klart den bästa!
Hennes mat innehåller inte några halvfabrikat eller tillsatser och maten har den rätta gi balansen.

Gå in här och kolla själva, efterlyser ni bra mat på jobbet så har hon den perfekta lösningen!
http://www.foodforlife.se


I övrigt så har jag hängt en sväng på gymmet, blev ben och lite mage.
Kändes grymt bra, så det får bli ett pass imorgon med, men då blir det fokus på coremuskulaturen.

Nu kommer helgen och det är då prövningarna verkligen sätts på prov, ska jag lyckas hålla mig ifrån godis/snacks/kakor/läsk under hela helgen????
Men vet ni vad, jag är faktiskt inte ett dugg sugen på den där skiten...
Så himla skönt!!!!
Nu har jag varit utan det i 12 dagar, bara 9 dagar kvar tills jag fått in min nya vana, eftersom det redan känns som om det går på räls så är jag inte speciellt rädd för att trilla dit, resterande vår kommer nog att flyta på fin fint...

Idag har jag än så länge ätit följande:

Frukost
2 mackor (surdegsbröd) m. ost

Mellanmål:
2 mackor (surdegsbröd) m. ost

Innan träning:
1 celsius

Efter träning/middag:
1 halv grillad kyckling, avokado, fetaost, vitlök, rödlök, creme fraiche (rörde ner vitlöken och rödlöken i det och hade på lite peppar)
Det blev ost på ost och lök på lök med andra ord, men det fungerade fin fint =)

Mellanmål: 1 apelsin

Kan ju tillägga att jag åt min frukost vid 11....

Have a nice weekend!





1 kommentar:

osterman sa...

För mig som inte har nån koll lät inte det där matintaget speciellt bra...? Men det kan du säkert förklara varför det är? =)

Och vad hände med gröten?