fredag 25 februari 2011

Jag vill ha cola, godis, jag vill träna.. Kryckor far och flyg!!

Jag ogillar verkligen mina kryckor.... 
Usch vad man känner sig begränsad av dem, jag orkar ju inte ens med att åka hem till vänner för att jag hoppar runt på dessa och som fattig student är taxi inte ens att tänka på... 
Sen att det är löning och att alla vänner är ute på något skoj gör ju inte saken bättre och inte att jag är dunder förkyld heller... 

Just nu vill jag bara ha godis, cola, chips och CHOKLAD, men icke, jag ska vara extremt duktig och hålla mig ifrån den där skiten. 

Sen kan jag ju säga som så att jag har nog aldrig i hela mitt liv velat tränat så mycket som de senaste dagarna bara för att jag inte kan.. 

Jag saknar att köra styrketräning, jag saknar att inte kunna gå, jag vill gå på spinning på Odenplan och köra mina 3,5h pass och avsluta med att bli totalt mördad av Michel... jag vill köra ett pass på min trainer.. 
Ja helt kort och gott jag vill nog göra allt jag inte kan för tillfället.. 

Jepp idag är jag bitter och ja, vi alla är det någon gång... och nu är det min tur.. 



2 kommentarer:

osterman sa...

Se där... du är mänsklig också!

Fullt förståeligt att du tycker så men du är skadad/begränsad av en bra anledning. (Men förkylningen är givetvis onödig). Och du kommer bli bättre och kunna träna inom snar framtid. Gå utan kryckor kommer du göra ännu snabbare. Och bäst av allt, du kommer bli ännu starkare av det här! =)

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Haha ja jag är ju tydligen det..

Ja jag satsar på att bli den nya svarta hulken när jag kommer ut *host host*