torsdag 10 mars 2011

Färdig HPB testledare =)

Yes då var man färdigutbildad hälsoprofilsbedömare =)


Har haft 5 dagars kurs i att bli  hälsoprofilsbedömare genom www.hpinordic.se och idag var sista dagen.
Kursen var jätte bra och detta är verkligen något jag kan tänka mig att jobba med.

För övrigt så har jag hängt på Sats i lite mer än 3 timmar...
Dock så var det bara effektiv träningstid 2 timmar.

Körde biceps,triceps, axlar, mage, rygg och min nya favorit armmaskinen =)

Johan var också där och körde, blev lite avundsjuk när han körde alla benövningar speciellt när han körde benpress.....

3 kommentarer:

Martin S. sa...

Bra jobbat :-)

Se fram mot köerna som kommer bildas när alla hör och ser vad du kan mäta på dem :-P

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Just i denna kurs ägnar man sig åt att bedöma syreupptagningsförmågan... Men trogen cyklist som jag är så ska jag väl lära mig att göra maxtester också.. Verkar ju vara enklare än en HPB ;-)

Snabbare, starkare, snyggare sa...

...och grattis själv!