söndag 3 april 2011

Veckans träning

Denna vecka har sett lite bättre ut ur träningssynpunkt.


  • Måndag: 60 min styrka - bicpes, triceps, axlar och testade höger ben
  • Onsdag: 60 min styrka - Axlar och rygg. 
  • Onsdag: Promenad 3km för att testa benen för första gången efter operationen. Kändes bra, utom när jag gick nedför. 
  • Fredag: 90 min styrka - Biceps, triceps, bröst. Körde på riktigt hårt på triceps. 
  • Lördag: 60 min styrka - Rygg
  • Söndag: 50 min styrka - Axlar, även lite försiktig rehabträning för högerben, benspark och balansplatta. 

Som ni märker så kanske ni förstår varför jag börjar tröttna på detta, jag vill komma upp på sadeln igen och även få börja köra ben. Men snart så är det hög tid för rehab för båda benen, bara 10 dagar kvar =)

Nej nu ska jag fortsätta med lite rehab... 


Inga kommentarer: