tisdag 24 maj 2011

Dagens pass

Jag älskar verkligen att cykla, finns ingen bättre känsla än att få sitta på sadeln.

Det gick bra idag och nu blir det vila i två dagar, just för att jag inte tänker bli skadad igen.





Snittpuls: 81%
Maxpuls: 96%



Jag längtar redan tills nästa tur.

Btw jag har blivit sjukt dålig på att ta bilder och även på att uppdatera (å detta inlägg blir kort pga tidsbrist)

En vacker dag blir jag bättre =)


Missade nästan regnet, fick en skur över mig och vips så var mina fina vita skor inte lika fina längre..
Lite tvätt av dem och de blir som nya igen, cykeln.. hrm ja det vet ju de flesta vid det här laget hur jag gör för att få den ren :P

2 kommentarer:

Matilda sa...

hur många inlägg du gör spelar ingen roll så länge du sitter på cykeln istället! ;D

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

True!!!!!!! =)