söndag 15 maj 2011

Strul med blogspot, Mallis var LOVELY!

Nu är jag hemkommen ifrån en underbar vecka på Mallis.


Detta inlägg blir kort, kommer ett längre ikväll eller i veckan.

Medan jag var borta så har det tydligen varit strul med blogger och mitt inlägg försvann och även så kommentarerna.

Så jag gör så här ist...

Elin, Tack, ja vädret var helt underbart! Längtar redan tillbaka =)

Marika Tack för dina värmande ord, btw ska du med på SMACK på onsdag?

@ Osterman Haha, ja du vet ju mina idéer, men jag tog mig upp och överlevde även en tur till på Mallis, dock på platten för att värna om mina ben...

@ Ricky, Ja det var helt underbart, men det har väl du redan koll på som är van Malliscyklist ;-)
Nu ser jag fram emot nästa år och att komma i väg med ett stort cykelgäng!

salli le tyll Hehe jag var på Mallorca och flängde runt, bland annat på en cykel =)

Martin TACK =) Jag körde med 39-25.... Fler kort kommer, dock så var jag extremt dålig på att ta kort märkte jag så här i efterhand...

Som sagt ett inlägg om upplevelsen osv kommer en vacker dag =)

Inga kommentarer: