tisdag 7 juni 2011

Sthlm ifrån sin bästa sida...

Återigen har vädret varit med oss när det har varit lång ledigt (påsk var otroligt bra i år).

Helgen har varit toppen även om jag har varit lite bitter över att jag inte har hunnit kollat på alla cykeltävlingar.

Men ist för att vara bitter så kan jag konstatera att jag i fredags hann med ett distanspass på 5 timmar, kolla på Arlanda Test Track Race, på lördagen hann jag med att se lite av Luma GP och sedan fick jag både på lördagen och söndagen grymt bra pluggväder och även igår så visade sig solen ifrån sin bästa sida och jag avslutade dagen med lite cykling med Osterman, Asperyd och de Jager. Dessa killar har verkligen varit grymma i helgen och kört på bra i loppen som varit.
De Jager lyckades även att knipa pallplatser i alla tävlingar.

Efter en skön långhelg så är jag nu på väg till Uppsala och min sista tenta...

Önskar er en underbar dag i solen!!

Inga kommentarer: