lördag 30 juli 2011

Ist för träning...

Finaste Linda <3 
Den senaste tiden så har det tyvärr blivit minimalt med träning....
Men jag har försökt att inte lägga alltför mycket fokus på det utan unnat mig andra saker som jag tyvärr inte hunnit med annars..
Så det har blivit lite mys på uteserveringar i det fina vädret och mycket häng med mina underbara vänner <3
Men nästa vecka ska det cyklas 60 mil på 5 dagar... Får väl se hur det går, men en sak är då säker och det är att jag verkligen längtar till att få hoppa upp sadeln igen...

2 kommentarer:

Marika sa...

wow 60 mil på 5 dagar är inte att leka med. Grymt starkt. Jag cyklade 36 mil på fyra dagar och var heeelt slut efter. Kom i alla fall till insikt om att den där rundan är sjukt lång. Lycka till

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Tack Marika, ja jag vette sjutton hur jag ska klara av Falu Touren... Men med lite envishet så går det nog.
Du får berätta mer om din 36 mils runda när vi ses =)