torsdag 1 september 2011

Mother - Få inte en chock nu....

Mor, jag vet att jag inte alltid hinner ringa dig, men jag vet att du läser min blogg och på så vis vet du vad jag oftast pysslar med. 
Jag har nog glömt berätta en sak för dig och även för er, mina kära läsare... 

Ungefär hela mitt liv så har jag varit blond eller hrm ja råttfärgad...

Men när man är student så är det inte så fördelaktigt att vara blond då det kommer en fin utväxt som kostar pengar att få bort.. 
Så vad gör man som fattig student då?

Joooo


Man färgar håret mörkt... 
och på så vis slipper man färga håret lika ofta och om man behöver göra det så kan man göra det själv.. 
SÅ detta är första gången i mitt liv som jag är så här mörk... 



Så nu mother, behöver du inte bli chockad nästa gång du ser mig  ;-)
Men blondie kommer komma tillbaka, till sommaren =)


Idag blev det även en runda till gymmet, har verkligen längtat dit. 
Var även där i måndags. 
Körde överkropp idag med, då mina ben ska få vila sig lite, nu när min cykelsäsong är över. 
Självklart så kommer jag väl att cykla några rundor till innan det blir för kallt och trainern åker fram men måste säga att nu känns gym roligare =)

Inga kommentarer: