torsdag 17 november 2011

Träning med PT...

Just nu har jag praktik via utbildningen (om någon inte vet det så pluggar jag till Hälsoutvecklare), vilket är väldigt bra då man kommer in bra i verksamheten och får se hur det går till irl.

Just nu är jag på World Class i Sumpan och idag så blev det ett träningspass med en av killarna som jobbar som PT där.

Grymt kul och inspirerande att träna med någon som kan väldigt mycket och kul att få lära sig nya övningar.

Övningarna var perfekt för mig och jag kommer att sno dem rakt av (Sorry Gurcan) om jag börjar jobba som PT efter utbildningen... :P

Vi körde mycket mage och bålstabilitet, något som jag verkligen behöver mera av.

Körde även rygg lite lätt, men då jag fortfarande känner av axeln lite så blev det bara några få övningar.


Så hoppas på lite träningsvärk i coremusklerna imorgon =)



Tack Gurcan för passet! 


PT  Staffan var också där och körde, om jag inte hörde helt fel så satte han PB i mark =)
(Att ta kort på människor i rörelse är ju inte så enkelt med mobilen)




Inga kommentarer: