torsdag 29 december 2011

Jag kan SPRINGA!!!

Hurra!!!


För nästan ett år sedan så genomgick jag två operationer pga att jag har haft problem så jag har inte kunnat springa.

Efter operationerna så har jag dock bara testat att springa väldigt väldigt kort och då kändes det ej så bra.

Så jag har inte gjort något vidare bra försök till å springa eftersom jag vill kunna cykla och detta besvärar mig inte när jag cyklar.

Hur som haver igår så testade jag att löpa på stranden och sedan på en grus/ler väg och det gick super!!

De tio senaste åren har jag nog aldrig sprungit så långt som jag sprang igår.

Å ja jag förstår säkert att ni då undrar hur långt (kort) det var och det var ungefär 4-5km.
Å det är jag helt överlycklig för!!!

Idag blir det cykling men jag ska definitivt testa att springa fler ggr då det var en fantastisk känsla!!! :-)

Inga kommentarer: