onsdag 7 december 2011

Nu är det inte långt kvar....

Här kommer resultatet av familjekampen v. 4

Deltagare nr 1 = Mig själv

Fixade att träna 5 ggr denna vecka med, och jag fixade även att träna så att jag får bonus poäng då jag fick ihop sex hela pass.

Passen jag genomförde var följande

3 trainer pass
2 styrka för benen
1 styrka överkropp

SÅ grattis till mig själv och 25 nya poäng!!

Deltagare nr 2 = Annica

Annica fixade också sina poäng denna vecka, då hon höll sin diet 5 dagar i veckan och genomförde två motionspass. 

Så grattis mor till 20 nya poäng!!!

Deltagare nr 3 = Min bror

Nu är det spännande ska han äntligen ha lyckats träna 3 ggr för att få 20 poäng?

Oh yes han klarade av det!!

GRATTIS BRORSAN TILL DIN FÖRSTA 20 poängare!!

Ställningen ser ut enligt följande efter 4 veckor.

1:a Karin med 90 poäng
2:a Annica med 80 poäng
3:a Kalle med 45 poäng

Nu är det inte många veckor kvar min kära familj. Så kämpa på nu!! =)

Kämpa broder!


Inga kommentarer: