torsdag 15 december 2011

Nu lyckades alla igen =)

Nu blir det ett snabbt inlägg om familjekampen.

Alla tre klarade av sina mål och fick därför 20 poäng.

Dock så lyckades både jag och min mor med att få extra poäng då jag utförde 6 träningspass förra veckan och mina mamma gjorde 3 ist för 2.

Å här kommer resultatet efter v. 5

1:a Karin med 115 poäng
2:a Annica med 105 poäng
3: Kalle med 65 poäng.


Denna vecka har jag lyckats klämma av fyra pass, behöver ett till, får se om jag får lov att köra utfall i gången mellan flygplansstolarna...

FÖR IMORGON DRAR JAG TILL NEW YORK OCH SEDAN VIDARE TILL COSTA RICA!!!!

Å btw, har jag lite tur så blir det kanske till å se Swedish House Mafia i Madison Square Garden imorgon kväll.

Så om det är dåligt med uppdatering ifrån min sida så är det enbart för att jag förmodligen ligger på en strand med en drink i handen =)

God Jul!





Inga kommentarer: