torsdag 1 december 2011

Oh så jämt det är!!

Nu kommer äntligen resultatet efter tredje veckan i familjekampen

Deltagare nr 1: = Mig Själv.

Klarade jag av målet att träna 5 ggr?

Ja det gjorde jag.
Mina pass var följande
- 2 st pass styrkaben
- 2 st pass styrkaöverkropp
- 1 pass trainer

Fick även in en kortare promenad, men skippar att räkna  med den. 

Så jepp jag fick 20 poäng denna vecka med =)

Deltagare nr 2: = Annica

Klarade du av ditt mål som var att hålla en viss diet i 5 dagar och träna 2 ggr?

Ja det gjorde jag.

Träningen som min mamma genomförde var ett pass gymnastik och en rask promenad  

Så till den sista deltagaren som är min bror

Hans mål var att träna 3 ggr i vecka och han har hittills inte lyckats.

Så gjorde han  det denn vecka?

NEJ, men han tränade 2 ggr =)

Så resultatet efter dessa veckor är följande


1: Karin med 65 poäng
2: Annica med 60 poäng
3: Kalle med 25 poäng

Bra kämpat familjen.



Å jag vet redan nu att min bror har kört sina 3 pass denna vecka, får se om han lyckas köra extra pass och få extra poäng så han kommer ikapp, å vem vet han kanske går om??


Inga kommentarer: