onsdag 8 februari 2012

Full rulle

Igår så var det full rulle hela dagen.

Började med PT utbildningen i Uppsala där vi gick igenom arbetskravsanalyser och fysprofiler.

Vi fick sedan i grupp göra analyser för de olika loppen som ingår i klassikern.

Jag fick lidingöloppet, där vi satte som mål under 3 timmar.

Vi körde även cirkelträning med fokus på mjölksyra.

Efter lunch så gick vi igenom snabbhetsfaser och spänst.
Dock så var jag inte med hela tiden då jag jobbar på Puls och träning på tisdagskvällarna.

På P&T var det lika inspirerande och kul som vanligt! Energikick- check.

Men efter den dagen var jag bra slut och igår hade jag tur för min kille hämtade mig så det gick lite snabbare att komma hem.

Nu sitter jag i en pluggbubbla, men ikväll är det jobb på P&T igen :-)))

Inga kommentarer: