lördag 11 februari 2012

Nya dressen, snyggast i stan?!

Sådär ja, nu har jag äntligen en komplett dress (tack Åsa) som jag kan visa upp. 

Enligt mig så är dressen sjukt snygg och jag gillade den redan första gången jag såg den. Färgerna är helt i min smak och passar perfekt till min röda,vita och svarta cykel och hjälm.. Ja till glajjerna och skorna med för den delen... 





Nu har jag allt som behövs förutom ett par ben som fungerar. 
Blir även licens detta år men som sagt har jag inte ett par ben som fungerar så spelar det ingen roll hur mycket tillbehör jag har för de kan inte cykla åt mig.

Så nu är det rehab som gäller och snart hoppas jag kunna slipa på formen!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, de är riktigt snygga! Tråkigt att dina ben aldrig skärper sig. Vad fan, du får säga till dem på skarpen! ;-) Hoppas det löser sig till det bästa. Kram / Gunilla

Niklas Källström sa...

Den där dräkten kommer göra sig fint på bloggen nya headerbild vi ska tillverka vår Karin :)

Elin sa...

Hoppas att benen vill vara på din sida så du kan nyttja en licens till max! :)

Anonym sa...

Ser att det är Trimtex som är klädtillverkaren, inget fel i det egentligen men problemet är deras avsaknad av gummi/antiglid i bensluten vilket gör att byxan allt som oftast hamnar i Armstrong nivåer d.v.s allt för nära knät.
I övrigt är dressen fin (modellen också för den delen)och den lär som sagt synas på tävlingarna till våren.

Oskar Ekman sa...

Så vackert!! Aupa Nollåtta!
Fixa benen nu!
Tyckte dessutom att benen satt perfekt hela förra säsongen..
/oskar