måndag 27 februari 2012

Å vi har ett resultat!

Nu är det dax att utse vinnarna av familjekampen, och om ni var smarta redan nu så har ni listat ut det...

The winner is Annica and Karin..

Med andra ord så var det jag och min mor som vann och min bror gjorde en brakförlust. 

Dock så var det ingen som nådde sina individuella mål.

Min mamma gick ner 3 kg och behöll dem tills hon åkte utomlands, (men jag kan även berätta att min mor har nu på egenhand fortsatt med att försöka få ner vikten efter att hon kommit hem, hejja mor!!), hennes mål var 5 kg. 

Jag skulle ta 250 kg i benpressen, men alla skador satte tvärstopp för det.

Min bror skulle bara få in en vana av träning, men dessvärre lyckades han inte med det.

Så jag och min mor får dela på äran av att vinna denna kamp, och nu kanske ni funderar på vad vi vinner? 
Absolut ingenting förutom att vi kanske har lärt oss massor på vägen.

Min bror däremot är ju tydligt i behov av att få hjälp så han kommer få ha mig som sin PT gratis resten av våren. 

Så han ger mig ett gymkort där han tränar (tänker inte säga vilket gym men jag personligen skulle inte gå där annars, fördomar eller ej men så är det) och sedan är jag hans PT tills sommaren tar vid.

Idag ska vi genomföra första träningspasset, där det kommer vara några tester och sedan blir fokus på rygg och mage. 

Mera info kommer ni självklart att få löpande här på bloggen, ni kommer även få veta alla hans testvärden och hur hans värden förhoppningsvis kommer att förändras. 

Så nu broder, NU KÖR VI MOT ETT HÄLSOSAMMARE 2012!
Jag har aldrig sagt att det kommer bli enkelt, det är din vilja och motivation som styr resultatet, gör du som jag säger blir vägen kort att vandra, gör du avstickare så kommer det ta betydligt längre tid... 

Inga kommentarer: