torsdag 12 april 2012

Bilder ifrån Mallis

Eftersom internet på hotellet är lite segt så har jag nu gått och satt mig på Donken, här fungerar iaf internet hyfsat.
Första dagen så cyklade vi till Petra och fikade, strålande väder =)

Efteråt njöt vi av en öl i solen, riktigt nice!


Dag nr 2 tog jag en lugnare tur medan resten av SubXX körde lite berg. 
Eftersom jag är rädd om mina ben så passade denna lugna tur mig perfekt!

Jag och Majken (subxx, hon hade varit sjuk så hon tog det också lugnt) fikade med herrarna vid havet 


Vi gör oss redo för lite lagtempo

Dock så började det regna massor så det blev ett stopp på ett fik

Medans regnet öste så insåg vi ju att fan vad grymt snygga kläder vi har 

Och cafét hade till å med matchande inredning =)

Våran coach Mattias Reck njöt av en choklad m. grädde medan vi väntade på solen

Så här kan man se ut när vädret inte tillåter

Men solen kom och vi körde lagtempo, sjukt kul! Mina ben höll dock bara i en intervall på ca 13km. 
Å det var mer än vad jag hade förväntat mig!

Lite lortig =)

På kvällen var det Svenskkväll och här är några av brudarna i SubXX och våran coach Mattias Reck och Thomas som är snäll och kör med oss också =)

Skål på en grym dag på cykel

Å btw detta är min cykel som jag glider runt på här nere... 

Vill ni se fler bilder ifrån SubXX så kolla in Mattias blogg där han har skrivit om det 

Inga kommentarer: