söndag 15 april 2012

Last day at Mallis

Idag så fyller jag år vilket firades med en härlig middag och lite utgång igår med underbara cyklister.
Och det stod även en fin blombukett på rummet när jag kom hem :-)



Idag var tanken att vi skulle få en lika bra dag på cykeln som igår men ibland är inte vädret på våran sida tydligen .

Så efter 3 mil möttes vi av hagel och spöregn och det var fan inte skönt! Jag hade inte kläder för det och vi frös som in i Norden så jag å "mitt" häng här nere tog en taxi hem och det var det verkligen värt!

Testar att blogga ifrån en App så det visar sig väl om bilderna hamnar där de ska...
Middag =)
Fika
Världens finaste blommor
På stamstället, dart är det som gäller när cykelturen är över ;-)
Födelsedagspresenten av tjejerna, dom bästa pluttarna ever. 
Taxi, fixa och trixa =)
Så här glada blev vi av regnet. 
Utanför hotellet 
Uffe, kvällens vinnare i dart. 

4 kommentarer:

Ricky sa...

Vilken tur att ni hittade en så stor taxi.
Mmm det där cykelgodiset är så bra :-)

RZ sa...

Grattis på födelesedagen.

Härliga bilder.

Elin sa...

Grattis i efterskott! Verkar som att du haft bra dagar på ön!

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Tack =) Har haft det toppen.