fredag 18 maj 2012

Mot Rättvik - Cykeln är med i bagaget

Idag beger jag mig mot mina forna hemtrakter.

Anledningen är bland annat att min underbara vän Anneli är hemma ifrån Australien och imorgon vankas det tjejmiddag med de bästa.
Hälsa på min mor också såklart, för hon anser ju att jag aldrig är "hemma" ;-)

Men Rättvik och Dalarna är ju som gjort för cykling så jag kommer självklart att cykla så mycket jag bara kan när jag är där uppe.



Imorgon tänkte jag cykla runt Siljan och jag hoppas att få lite sällskap, så om du som läser detta befinner dig i närheten av Siljan, hojta till om du vill hänga på.

På söndag tänkte jag köra backträning upp till Vidablick...

Å idag får jag se vad som hinns med...


2 kommentarer:

Öijer sa...

Tjenare! Jo, vi blir här till söndag troligtvis. Vi får ta ett varv runt sjön någon annan gång helt enkelt.

Lena B sa...

Hade gärna följt med dig runt Siljan på lördag men det krockar tyvärr med Limsjön marathon. :( Hör gärna av dig någon annan gång när du är uppe med cykeln, hade varit kul att få ligga på rulle efter dig!