söndag 13 maj 2012

Summering v. 19

Ja man kan enkelt sammanfatta denna vecka med några enkla ord, fullt upp! 

Å så har väl de senaste veckorna för mig varit. 

Så träningen har verkligen blivit lidande, börjar få lite smått panik över det men snart så blir det bättre =)

Tanken denna vecka var att cykla med SubXX i Uppsala igår, men så blev det inte riktigt (tiden fanns inte) och SubXX körde även roslagsvåren idag (hade ingen tid att medverka där heller) så mycket träning försvann men nästa vecka ser det ljusare ut, har dragit ner på två av mina jobb från och med nu fram till i höst, enbart för att hinna med cyklingen och vardagen bättre. 

Härliga brudar i SubXX, de fick tydligen lite regn på sig igår. 
Bra kört! Saknar verkligen Mallis tiden! Men snart ses vi igen! 

Så veckans träning bestod av följande:

Måndag: Gym - styrka överkropp
Tisdag: Intervaller med CRT - sjukt kul 

Onsdag: - 
Torsdag: -
Fredag: Eftersom jag insåg att jag inte skulle hinna köra med SubXX så gick jag ut och cyklade 8 mil själv på fredagseftermiddagen/kvällen i regnet/solen/vinden... Pannben pannben pannben.. 

Underbart väder STUNDVIS, dyngsur-torr-dygnsur-torr 

Lördag: - 
Söndag: Har precis (20:00) varit ute och kört lite backintervaller runt hörnet där jag bor, i brist på tid så fick det bli så, ett snabbt pass på 30 min, bättre än inget alls. 

Så det var den vecka det..
Imorgon är det nya tag! 



Inga kommentarer: