lördag 30 juni 2012

Första träningen med CK08, första punkteringen

I tisdags så var jag på min första träning med CK08. 

Å jag antar att många undrar på en gång varför jag inte varit med på träningarna tidigare och det är pga tidsbrist å tusen andra orsaker. 

Men i tisdags så var det iaf dax. 

Cyklade ut mot danderyd och mötte upp Marika vid samlingen som var först på plats.

Så glad att Marika cyklar för CK08, minns första gången jag träffade Marika, redan då imponerades jag av henne och som ni förstår så gör jag det fortfarande. Hon är grym! 

Träningen började ju bra med att jag upptäcker att jag har fått punka medan vi stod stilla å väntade in alla, jaha, ja bättre att få det när man står still och där noterade jag min första punka på racer någonsin ;-)


Träningen drog igång och det var lagtempo som stod på schemat.
Jag körde med Marika och Martin och en kille till i början. 
Svin kul var det!!!! 
Dock så stannade vi och pumpade i mer luft i mitt däck efter tredje intervallen och när vi sen körde igång igen så surade mina ben till ordentligt. Men är ju bra å få öva på att cykla med sura ben också =)

Tack även för patronen, transportresan hem gick lugnt och fint =)


Hur som haver, grymt kul kväll och kul att träffa dem i laget! 

Nu lovar jag att dyka upp lite oftare =) 

Å missade att ta bilder under kvällen... 




1 kommentar:

Elin sa...

Trevligt med lagtempoträning! :)