lördag 16 juni 2012

Slagit rekord på VR

Ja å nu tror ni säkert att det handlar om banrekord, men så är tyvärr inte fallet utan rekordet är i att stanna i depåer.

Inte för att det var behov av det utan mest för att testa de olika depåerna.
(brukar nämligen nästan aldrig stanna)

För alla drömmer väl om att göra en riktigt fikarunda på VR? ;-)

Anledning är bl.a. Kort och gott att det tyvärr var en krasch efter cirka 5 mil och jag var en av de som stannade, så när vi skulle cykla iväg igen var vi enbart tre tjejer kvar (tyvärr en liten kommunikations miss)... Ehhe..

Men som tur va så kom min trogne vapendragare Osterman och drog runt mig och testade depåer.

Så rundan blev trevlig iaf, men inte som tänkt.

Sjukt kul att SubXX Team Naturelle gick in på 8:40!

Sj så fick jag 10:02 men äh med tanke på stopp och förutsättningarna så är de väl bra.

Osterman är iaf dagens hjälte!! Värsta loket! Bättre cykelvän kan man inte ha!!

Nu orkar jag inte skriva något mer om loppet, men en sak är då säker det blir Inge VR för mig igen, iaf inte förens tidigast om 5-10 år...

Glad även över att vi inte bröt utan harvade oss igenom blixtar å dunder och folktomma vägar...

6 kommentarer:

LindaWering sa...

Jag är så stolt över dig min superwoman! Nu är veckan med stort V över! Du har du fixat VR, (och testat depåer hihi), fått otroligt mycket beröm för ditt examenarbete och är äntligen en HÄLSOUTVECKLARE!! Sjukt grymt jobbat! Puss!!

Anonym sa...

Varför ingen VR på ett tag?

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

@ Linda, åh tack världens bästa! Ja det känns riktigt skönt att man har klarat av allting =)

@Anonym. Av den enkla anledningen att jag ska satsa på tävlingar och kommer satsa på att bli snabb på 12 mil och lite andra saker, vilket gör att min träningsfokus kommer ligga på det och inte att köra snabbt 30mil. Men jag lär ju köra VR några fler ggr men nu blir det ett litet uppehåll =)

Martin S. sa...

Står helt och hållet bakom dig när du säger du inte ska köra VR på bra länge. Finns så mycket annat som är så mycket roligare och bättre arrangerat, kostar mindre mm mm. Starkt ändå att ta dig runt i år och ja, Ostermans bak lär väl va halvkul att kolla på va? ;)

Elin sa...

Gött att du tog dig runt! Tråkigt att det inte blev som du tänkt dig men verkar som att du fick en bra runda ändå. Nu hoppas jag få se dig på "riktiga" race istället! :)

Madeleine sa...

Har läst din blogg ett tag nu... Tjejerna var riktigt duktiga. Synd att du inte fick cykla med dom hela vägen. För du hade lätt klarat den tiden :) Jag gjorde min första vättern i år. Cyklade på 9 tim 13 min. Det var verkligen nåt jag aldrig kunde drömma om. Jag hoppades på komma in under tio.... Är så glad att jag hittade din blogg, har varit väldigt inspirerande och är fortfarande det :)