måndag 27 augusti 2012

Det är HÖST!!

Imorse så tog jag racern till jobbet och helvete, satan i gatan vad kallt det var.
11 grader och regn.
Drog på mig höstjackan och långa ben.
Frös hela vägen till jobbet, tur för mig att det inte tar längre tid än 20 min.

Sen efter jobbet så skulle jag cykla ut till Ekerö för att lämna en sak på mitt andra jobb Puls och Träning.
Solen sken och nu hade jag lååååånga ben, armar och väst över t-shirten.

Jag frös och på norr mälarstrand så dyker Rock'n roll Simon upp i bara kort kort, tror att han missade det där med att hösten har kommit.
Vi gjorde sällis en bit och sen vek han av mot de bästa hoodsen Sumpan ;-)
Medan jag frysande cyklade vidare mot Ekerö.

Fick tillslut upp värmen och då var jag typ framme.
Men när jag skulle cykla hem var det samma visa igen, men alla jag mötte verkade ha missat att det är HÖST ute...

Så fort jag var tillbaka i Sumpan så gled jag in på mitt stammis fik som ligger
Runt hörnet och blev bjuden på en varm och god chailatte.

Solen sken iaf på hemvägen så jag får vara glad för något, men mina ben var riktigt riktigt sega å det är nog inte så konstigt eftersom de får röra på sig alldeles för sällan....

Inga kommentarer: